Srodki transportu amortyzacja

Jazda na rowerze jest typowym środkiem transportu, który potrzebuje mimo wszystko bardzo wiele sporcie i spala wiele kalorii, dlatego pomocna jest podobna dieta rowerowa. Jest wówczas również właściwy rozwiązanie dla osób, które pragną stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, którzy pragną mieć rower tylko jako materiał transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt dużo nie wycieńczały. Poniżej podajemy kilka zasad, którymi powinny się kierować osoby prowadzące spore dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla nowych drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez sensu komunikuje się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w układu dnia. Nosi ono zbyt zadanie dostarczenie nam sile na resztę dnia, a pozostałe posiłki ale tę energię uzupełniają. Jedynym lekarstwem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Wybierając się na rower, tak jest dbać o smacznej przekąsce, która doda nam mocy i spełni nagły głód. Ważnym jej elementem winnym być węglowodany proste, dlatego reklamuje się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast idzie o warzywa, odpowiednim rozwiązaniem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po ciężkiej przejażdżce możemy mieć potężny głód. Choć nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z wycieczki rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do dużego obiadu zasiadamy a później, gdy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede wszystkim nie wolno zapominać o dobrym nawodnieniu organizmu. Najistotniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca dawkę płynów. Najskuteczniejszym wyjściem będzie rzeczywiście woda, żyć chyba odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba jednocześnie pamiętać osobę tego, że ktoś chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w zależności oczywiście od płci i wielkości ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, zwłaszcza w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca przedstawione przeze mnie projekty nie jest oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! A dla pań, które są zainteresowane dobraniem najlepszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki podejście, aby stary niczym najlepsze tylko dla nas, nie i dla statystycznej osoby.